Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБусел, В.А.-
dc.contributor.authorКирюшкина, А.А.-
dc.date.accessioned2020-12-11T08:17:36Z-
dc.date.available2020-12-11T08:17:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБусел, В.А. Феномен манипулятивной коммуникации на материале рекламных текстов = Рhenomenon of manipulative communication on the material of advertising texts / В.А. Бусел, А.А. Кирюшкина // Вестник ГГУ : сетевой электронный научный журнал. - 2017. - № 3. - С. [8].ru
dc.identifier.urihttp://elib.gsu.by/jspui/handle/123456789/13619-
dc.description.abstractСтатья посвящена механизмам манипулятивного воздействия на получателя рекламных текстов и слоганов, которое основано на использовании синтаксических приемов. The article is devoted to mechanisms of manipulative influence in advertising texts and slogans. Based on the use of syntax linguistic methods of influencing the recipient of the message.ru
dc.language.isoРусскийru
dc.publisherГжельский государственный университетru
dc.subjectрекламный текстru
dc.subjectманипулятивное воздействиеru
dc.subjectманипуляцияru
dc.subjectслоганru
dc.subjectadvertising textru
dc.subjectmanipulative influenceru
dc.subjectmanipulationru
dc.subjectsloganru
dc.titleФеномен манипулятивной коммуникации на материале рекламных текстовru
dc.title.alternativeРhenomenon of manipulative communication on the material of advertising textsru
dc.typeArticleru
dc.identifier.udk811'373'42:659.1-
dc.rootВестник ГГУ : сетевой электронный научный журналru
dc.number№ 3ru
Appears in Collections:Статьи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.