Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Станкевич, А.А. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-25T08:40:25Z | - |
dc.date.available | 2024-01-25T08:40:25Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Станкевіч, А.А. Фігуральныя прыёмы вербалізацыі зместу беларускіх народных загадак пра школу, асвету і культуру / А.А. Станкевіч // Тэкст: лінгвістычны і культуралагічны аспекты : зборнік навуковых артыкулаў / Гомельскі дзярж. ун-т імя Ф. Скарыны, Навуковадаследчы інстытут гісторыі і культуры ўсходнеславянскіх народаў пры Гомельскім дзяржаўным універсітэце імя Францыска Скарыны ; рэдкал. : А. М. Воінава (гал. рэд.) [і інш.]. – Гомель : ГДУ імя Ф. Скарыны, 2024. – С. 110-113. | ru |
dc.identifier.uri | https://elib.gsu.by/handle123456789/65118 | - |
dc.description.abstract | У артыкуле на матэрыяле беларускіх народных загадак пра школу, асвету і культуру даследуюцца фігуральныя прыёмы вербалізацыі іх зместу, звязаныя з іншасказальнай формай выказвання. Пры гэтым вызначаюцца асноўныя лінгвістычныя мадэлі кадзіравання дэнатата – тыпы метафарычнага пераносу ў загадках-метафарах, характарыстыка знешніх і ўнутраных функцыянальных прыкмет загаданых рэалій ў загадках-апісаннях, прыём супрацьпастаўлення ў адмоўных загадках, ілакуцыйныя адметнасці загадак-пытанняў і - мініяцюр. Акрэсліваецца выяўленча-выразны патэнцыял адзначаных фігуральных прыёмаў у народных загадак пра школу, асвету і культуру. | ru |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | Гомельскі дзяржаўны ўніверсітэт імя Францыска Скарыны | ru |
dc.title | Фігуральныя прыёмы вербалізацыі зместу беларускіх народных загадак пра школу, асвету і культуру | ru |
dc.type | Article | ru |
dc.identifier.udk | 811.161.3’373:398.61(=161.3) | - |
dc.root | Тэкст: лінгвістычны і культуралагічны аспекты : зборнік навуковых артыкулаў | ru |
dc.placeOfPublication | Гомель | ru |
Appears in Collections: | Статьи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Станкевіч_Фігуральныя.pdf | 312.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.