Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлешкевич, Н.А.-
dc.contributor.authorФедосенко, Н.Н.-
dc.contributor.authorЦурганова, И.В.-
dc.contributor.authorШолох, В.Г.-
dc.date.accessioned2022-02-24T11:16:20Z-
dc.date.available2022-02-24T11:16:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСистема оценки знаний учащихся по физике в контексте современной парадигмы образования / Н.А. Алешкевич [и др.] // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Т. 3, вып. 7. - С. 110-116.ru
dc.identifier.urihttp://elib.gsu.by/jspui/handle/123456789/33966-
dc.description.abstractВ работе излагаются результаты разработки учебно-исследовательских комплексных заданий и анализ их использования в образовательном процессе специализирующих кафедр. На примере комплексного задания, использующегося в процессе преподавания дисциплин специализации спектроскопического блока, показан ряд позитивных факторов, способствующих развитию у студентов исследовательских компетенций. A system of assessment of students' knowledge in the study of physics, which contains a set of logically related regulatory and corrective actions based on the implementation of the principle of constant feedback. Using the proposed system allows to obtain sufficient information about the activities of students in the study of educational material, the timely detection of gaps in knowledge and to make their correction, increase the activity of learning activities and achieve better learning outcomes.ru
dc.language.isoРусскийru
dc.publisherКировоградский государственный педагогический университет им. В. Винниченкоru
dc.titleСистема оценки знаний учащихся по физике в контексте современной парадигмы образованияru
dc.typeArticleru
dc.rootНаукові запискиru
dc.placeOfPublicationКировоградru
dc.seriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освітиru
dc.edition7ru
dc.volume3ru
Appears in Collections:Статьи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Алешкевич_Система_оценки_знаний.pdf654.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.