Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чернышова, А.М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-10T12:02:50Z | - |
dc.date.available | 2022-06-10T12:02:50Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Чарнышова, А.М. Камунікатыўнае значэнне візуальнага кантакту ў мастацкім тэксце (на матэрыяле рамана У. Караткевіча “Чорны замак Альшанскі”) / А.М. Чарнышова // Чарнобылем не зарасце: традыцыі матэрыяльнай і духоўнай культуры Усходняга Палесся : зборнік навуковых артыкулаў : у 2 ч. Ч. 2 / рэдкал. : А. А. Станкевіч (гал. рэд.) [і інш.] ; М-ва адукацыі Рэспублікі Беларусь, Гомельскі дзярж. ун-т імя Ф. Скарыны. – Гомель : ГДУ імя Ф. Скарыны, 2016. – С. 47-55. | ru |
dc.identifier.uri | http://elib.gsu.by/jspui/handle/123456789/42232 | - |
dc.description.abstract | У артыкуле разглядаюцца асаблівасці моўнай рэалізацыі невербальнай візуальнай камунікацыі ў мастацкім тэксце. Вызначаюцца асноўныя значэнні, якія выражаюць вочы ў камунікатыўным акце, на прыкладзе аналізу рамана У. Караткевіча. Сярод іх выдзяляюць: 1) ―гатоўнасць да камунікацыі‖; 2) ―кантроль над працэсам камунікацыі і паводзінамі партнѐра‖; 3) ―жаданне ўстанаўлення кантакту і атрымання інфармацыі‖; 4) ―выражэнне пачуццяў і эмоцый‖. Апісваюцца спосабы вербалізацыі візуальнага кантакту ў аўтарскім тэксце. | ru |
dc.language.iso | Белорусский | ru |
dc.publisher | Гомельскі дзяржаўны ўніверсітэт імя Ф.Скарыны | ru |
dc.title | Камунікатыўнае значэнне візуальнага кантакту ў мастацкім тэксце (на матэрыяле рамана У. Караткевіча “Чорны замак Альшанскі”) | ru |
dc.type | Article | ru |
dc.identifier.udk | 811.161.3‘42:821.161.3-31*У. Караткевіч | - |
dc.root | Чарнобылем не зарасце: традыцыі матэрыяльнай і духоўнай культуры Усходняга Палесся : зборнік навуковых артыкулаў | ru |
dc.placeOfPublication | Гомель | ru |
Appears in Collections: | Статьи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Чарнышова_Камуникатыўнае.pdf | 357.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.