Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуракова, М.В.-
dc.date.accessioned2022-06-14T13:12:53Z-
dc.date.available2022-06-14T13:12:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБуракова, М.У. Распрацоўка вучэбнага двухмоўнага слоўніка-гласарыя тэхнічных тэрмінаў / М.У. Буракова // Канцэптасфера народнай духоўнай культуры: традыцыі і сучаснасць : зборнік навуковых артыкулаў / рэдкал. : А. М. Воінава (гал. рэд.) [і інш.] ; Гомельскі дзярж. ун-т імя Ф. Скарыны. – Гомель : ГДУ імя Ф. Скарыны. – С. 66-71.ru
dc.identifier.urihttp://elib.gsu.by/jspui/handle/123456789/42498-
dc.descriptionThe article is devoted to the issues and problems of developing an educational dictionary-glossary. A sequential algorithm for designing dictionaries for special purposes is given. The article shows the development of the structure and content of the educational Russian- Belarusian dictionary-glossary of technical terms, which is associated with certain functions, the target group and the principles of systematization of terms. Examples of technical terms in the dictionary entries are given.ru
dc.description.abstractАртыкул прысвечаны пытанням і праблемам распрацоўкі вучэбнага слоўніка-гласарыя. Даецца паслядоўны алгарытм работы па праектаванню слоўнікаў для спецыяльных мэт. Паказана распрацоўка структуры і зместу вучэбнага руска-беларускага слоўніка-гласарыя тэхнічных тэрмінаў, якая звязана з пэўнымі функцыямі, мэтавай групай і прынцыпамі сістэматызацыі тэрмінаў. Прыведзены прыклады тэхнічных тэрмінаў у складзе слоўнікавых артыкулаў.ru
dc.language.isoБелорусскийru
dc.publisherГомельский государственный университет имени Ф. Скориныru
dc.titleРаспрацоўка вучэбнага двухмоўнага слоўніка-гласарыя тэхнічных тэрмінаўru
dc.typeArticleru
dc.identifier.udk811.161.3’374.26:621.3-
dc.rootКанцэптасфера народнай духоўнай культуры: традыцыі і сучаснасць : зборнік навуковых артыкулаўru
dc.placeOfPublicationГомельru
Appears in Collections:Статьи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Буракова_распрацоўка_вучэбнага.pdf351.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.