Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Батурина, Е.Л. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-20T06:06:13Z | - |
dc.date.available | 2022-12-20T06:06:13Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Батурына, А.Л. Асэнсаванне прыроды граху ў рамантызме (на матэрыяле твораў А. Фон Арніма, Э. Т. А. Гофмана і Я. Баршчэўскага) / А.Л. Батурына // Спадчына І.Я. Навуменкі і актуальныя праблемы літаратуразнаўства : зборнік навуковых артыкулаў / рэдкал.: І.Ф. Штэйнер (гал. рэд.) [і інш.] ; М-ва адукацыі РБ, Гомельскі дзяржаўны універсітэт імя Ф. Скарыны. - Гомель, 2022. – Вып. 4. – С. 46-52. | ru |
dc.identifier.uri | http://elib.gsu.by/jspui/handle/123456789/49821 | - |
dc.description.abstract | Матыў граху і выкуплення займае важнае месца ў рамантычнай карціне свету. У творчасці Я. Баршчэўскага, Э.Т.А. Гофмана, А. фон Арніма асноўны канфлікт заснаваны на рамантычнай апазіцыі духоўнае – матэрыяльнае, што выражана ў супрацьпастаўленні дух– цела (Гофман) і дух-багацце, улада (Баршчэўскі, А. фон Арнім). Нямецкія рамантыкі бачаць у грахах продкаў (першародным граху) адну з асноўных прычын існавання зла ў свеце. У творах Я. Баршчэўскага апошняе абумоўлена свядомым адыходам чалавека ад Бога, прычым асноўная адказнасць за распаўсюджанне зла ляжыць на пануючых класах. | ru |
dc.language.iso | Белорусский | ru |
dc.publisher | Гомельскі дзяржаўны ўніверсітэт імя Ф.Скарыны | ru |
dc.title | Асэнсаванне прыроды граху ў рамантызме (на матэрыяле твораў А. Фон Арніма, Э. Т. А. Гофмана і Я. Баршчэўскага) | ru |
dc.type | Article | ru |
dc.identifier.udk | 821.161.3.82-4+821.112.2.82-1 | - |
dc.root | Спадчына І.Я. Навуменкі і актуальныя праблемы літаратуразнаўства : зборнік навуковых артыкулаў | ru |
dc.placeOfPublication | Гомель | ru |
dc.edition | 4 | ru |
Appears in Collections: | Статьи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Батурына_Асэнсаванне.pdf | 400.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.