Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яцухно, В.И. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-20T09:47:43Z | - |
dc.date.available | 2022-12-20T09:47:43Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Яцухна, В.І. Праблемы літаратурнай тэорыі і эстэтыкі на старонках кнігі І. Я. Навуменкі “Змітрок Бядуля” / В.І. Яцухна // Спадчына І.Я. Навуменкі і актуальныя праблемы літаратуразнаўства : зборнік навуковых артыкулаў / рэдкал.: І.Ф. Штэйнер (гал. рэд.) [і інш.] ; М-ва адукацыі РБ, Гомельскі дзяржаўны універсітэт імя Ф. Скарыны. - Гомель, 2014. – Вып. 2. – С. 33-37. | ru |
dc.identifier.uri | http://elib.gsu.by/jspui/handle/123456789/49924 | - |
dc.description.abstract | І. Я. Навуменка як вучоны-літаратуразнаўца вызначаўся добрым веданнем эстэтычнага і тэарэтыкалітаратурнага матэрыялу, а таксама надзвычай умелым і арыгінальным аперыраваннем ім. Гэта яскрава выяўляецца на старонках напісаных вучоным прац. Вяршыннае дасягненне айчыннага бядулезнаўства – манаграфія І.Я. Навуменкі “Змітрок Бядуля” – утрымлівае ў сабе шмат цікавых назіранняў, меркаванняў і высноў эстэтычнага і тэарэтыка-літаратурнага характару. Даследаванне менавіта такога кшталту мае значную ступень навуковай навізны і стане запатрабаваным як для навуковых, так і вучэбнаадукацыйных мэтаў. | ru |
dc.language.iso | Белорусский | ru |
dc.publisher | Гомельскі дзяржаўны ўніверсітэт імя Ф.Скарыны | ru |
dc.title | Праблемы літаратурнай тэорыі і эстэтыкі на старонках кнігі І. Я. Навуменкі “Змітрок Бядуля” | ru |
dc.type | Article | ru |
dc.identifier.udk | 821.161.3:82.01 | - |
dc.root | Спадчына І.Я. Навуменкі і актуальныя праблемы літаратуразнаўства : зборнік навуковых артыкулаў | ru |
dc.placeOfPublication | Гомель | ru |
dc.edition | 2 | ru |
Appears in Collections: | Статьи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Яцухна_Праблемы.pdf | 290.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.