Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Фицнер, Т.А. | - |
| dc.date.accessioned | 2023-05-02T09:15:09Z | - |
| dc.date.available | 2023-05-02T09:15:09Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Фіцнер, Т.А. Вобразы жанчын-emancipee ў творчасці М. Зарэцкага / Т.А. Фіцнер // Рэгіянальнае, нацыянальнае і агульначалавечае ў славянскіх літаратурах : матэрыялы VI Міжнародных навуковых чытанняў, прысвечаных памяці народнага пісьменніка Беларусі, акадэміка І. Я. Навуменкі (Гомель, 2–3 кастрычніка 2018 года) / рэд.кал.: І.Ф. Штэенер [і інш.] ; Гомельскі дзяржаўны універсітэт імя Ф. Скарыны. - Гомель, 2018. – С. 22-26. | ru |
| dc.identifier.uri | http://elib.gsu.by/jspui/handle/123456789/60227 | - |
| dc.description.abstract | У артыкуле прааналізаваны створаныя М. Зарэцкім вобразы жанчын-emansipee сярэдзіны 20-х – пач. 30-х гг. ХХ стагоддзя. Аналіз жаночых вобразаў сведчыць пра спецыфіку савецкай эмансіпацыі, якая выявілася ў палітычнай мабілізацыі жанчын, выкарыстоўванні іх у якасці і “вытворчай адзінкі”, што працуе на карысць грамадства, і носьбіта сацыяльнай функцыі ўзнаўлення. У цэлым працэс эмансіпацыі па-савецку падаецца пісьменнікам як станоўчы. Творчасць М. Зарэцкага не прачытвалася айчынным літаратуразнаўствам у прадстаўленым ракурсе. | ru |
| dc.language.iso | be | ru |
| dc.publisher | Гомельский государственный университет имени Ф.Скорины | ru |
| dc.title | Вобразы жанчын-emancipee ў творчасці М. Зарэцкага | ru |
| dc.type | Article | ru |
| dc.root | Рэгіянальнае, нацыянальнае і агульначалавечае ў славянскіх літаратурах : матэрыялы VI Міжнародных навуковых чытанняў, прысвечаных памяці народнага пісьменніка Беларусі, акадэміка І. Я. Навуменкі (Гомель, 2–3 кастрычніка 2018 года) | ru |
| dc.placeOfPublication | Гомель | ru |
| Appears in Collections: | Статьи | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Фіцнер_Вобразы.pdf | 445.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.