Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЭсмантович, И.И.-
dc.contributor.authorЭсмантовіч, І.І.-
dc.date.accessioned2024-05-21T07:53:37Z-
dc.date.available2024-05-21T07:53:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЭсмантовіч, І.І. Адукацыя ў інтарэсах устойлівага развіцця / І.І. Эсмантовіч // Приоритетные направления развития правовой системы общества : материалы X Международной научно-практической конференции, посвященной 25-летию юридического факультета (Гомель, 29–30 ноября 2023 года) : в 2 ч. Ч. 2 / редкол. : И. И. Эсмантович (гл. ред.) [и др.] ; Гомельский гос. ун-т им. Ф. Скорины. – Гомель : ГГУ им. Ф. Скорины, 2024. – С. 228-231.ru
dc.identifier.urihttps://elib.gsu.by/handle123456789/67422-
dc.description.abstractАсноватворнымі напрамкамі развіцця нацыянальных сістэм адукацыі ва ўсім свеце з'яўляюцца Мэты ўстойлівага развіцця да 2030 года, якiя прыняты Арганізацыяй Аб'яднаных Нацый i прадугледжваюць, у тым ліку, забеспячэнне ўсёахопнай і справядлівай якаснай адукацыі і заахвочванне магчымасці навучання на працягу ўсяго жыцця для ўсіх. Традыцыйна адной з найвышэйшых каштоўнасцяў беларускага народа з'яўляецца нацыянальная адукацыя. Нацыянальная стратэгія ўстойлівага сацыяльна-эканамічнага развіцця Рэспублікі Беларусь да 2030 года вызначае напрамкі стабільнага развіцця трох узаемазвязаных і ўзаемадапаўняльных кампанентаў: чалавека як асобы і генератара новых ідэй, канкурэнтаздольнай эканомікі і якасці навакольнага асяроддзя ва ўмовах унутраных і знешніх пагроз і выклікаў доўгатэрміновага развіцця.ru
dc.language.isoberu
dc.publisherГомельский государственный университет имени Ф. Скориныru
dc.titleАдукацыя ў інтарэсах устойлівага развіццяru
dc.typeArticleru
dc.identifier.udk37.014:330.341-
dc.rootПриоритетные направления развития правовой системы обществаru
dc.placeOfPublicationГомельru
Appears in Collections:Статьи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Эсмантовіч_Адукацыя.pdf272.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.