Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩекудова, С.С.-
dc.contributor.authorShchekudova, Svetlana-
dc.date.accessioned2024-12-19T07:55:22Z-
dc.date.available2024-12-19T07:55:22Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЩекудова, С.С. Динамика развития памяти старшеклассников в различных типах образовательной среды / С.С. Щекудова // Инновации в науке. – 2012. – № 11-2. – С. 93-97.ru
dc.identifier.urihttps://elib.gsu.by/handle123456789/72399-
dc.description.abstractЦель: выявить динамику развития памяти в течение учебного старшеклассников в трех типах образовательной среды экспериментальных учреждений образования. Методы: метод поперечных срезов. Результат: получены количественные показатели средних значений развития памяти старшеклассников в разных типах образовательной среды. Выводы: для развития памяти старшеклассников наиболее благоприятным оказался карьерный тип образовательной среды. = The purpose: to reveal development of dynamics of memory of senior students during education in three types of the educational environment of experimental establishments of education. Methods: method of cross-section cuts. Result: quantitative indices of average values of development of memory of senior students in different types of the educational environment were received. Conclusions: The career type of the educational environment is the most favorable for development of senior students memoryru
dc.language.isoruru
dc.subjectпамятьru
dc.subjectстаршеклассникru
dc.subjectтип образовательной средыru
dc.subjectmemoryru
dc.subjectsenior studentsru
dc.subjecttype of the educational environmentru
dc.titleДинамика развития памяти старшеклассников в различных типах образовательной средыru
dc.title.alternativeDynamics of development of memory of senior students in various types of the educational environmentru
dc.typeArticleru
dc.rootИнновации в наукеru
dc.number11-2ru
Appears in Collections:Статьи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щекудова_Динамика.pdf203.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.