Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Іванюк, Г.А. | - |
| dc.contributor.author | Бредихина, А.В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-21T10:51:54Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-21T10:51:54Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Іванюк, Г.А. Адметнасці вывучэння інтымнай лірыкі У. Дубоўкі студэнтамі-філолагамі / Г.А. Іванюк ; навук. кір. А.В. Брадзіхіна // Молодежный филологический вестник : сборник научных статей / Гомельский гос. ун-т им. Ф. Скорины, Представительство Россотрудничества в Республике Беларусь, Российский дом в Гомеле ; редкол. : О. М. Мельникова (отв. ред.) [и др.].– Гомель : ГГУ им. Ф. Скорины, 2025. – Вып. 5. – С. 125-128. | ru |
| dc.identifier.uri | https://elib.gsu.by/handle123456789/82559 | - |
| dc.description.abstract | У артыкуле разглядаюцца адметнасці вывучэння інтымнай лірыкі У. Дубоўкі ў вышэйшай школе. Аўтар прапануе асноўныя тэзісы для лекцыі і цікавыя метадычныя падыходы, якімі можа скарыстацца выкладчык на практычных занятках. Робіцца выснова, што вывучэнне інтымнай лірыкі Уладзіміра Дубоўкі ў ВНУ мае вялікае навучальна-выхаваўчае значэнне. | ru |
| dc.language.iso | be | ru |
| dc.publisher | Гомельский государственный университет имени Ф.Скорины | ru |
| dc.subject | лекцыя | ru |
| dc.subject | практычныя заняткі | ru |
| dc.subject | інтымная лірыка | ru |
| dc.subject | тэст | ru |
| dc.subject | кросенс | ru |
| dc.subject | методыка выкладання беларускай літаратуры ў вышэйшай школе | ru |
| dc.title | Адметнасці вывучэння інтымнай лірыкі У. Дубоўкі студэнтамі-філолагамі | ru |
| dc.type | Article | ru |
| dc.identifier.udk | 821.161.3-14*У.Дубоўка-0.57.87 | - |
| dc.root | Молодежный филологический вестник : сборник научных статей | ru |
| dc.placeOfPublication | Гомель | ru |
| Appears in Collections: | Статьи | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Іванюк_Адметнасці.pdf | 785.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.