Title: Феномен манипулятивной коммуникации на материале рекламных текстов
Other Titles: Рhenomenon of manipulative communication on the material of advertising texts
Authors: Бусел, В.А.
Кирюшкина, А.А.
Keywords: рекламный текст
манипулятивное воздействие
манипуляция
слоган
advertising text
manipulative influence
manipulation
slogan
Issue Date: 2017
Publisher: Гжельский государственный университет
Citation: Бусел, В.А. Феномен манипулятивной коммуникации на материале рекламных текстов = Рhenomenon of manipulative communication on the material of advertising texts / В.А. Бусел, А.А. Кирюшкина // Вестник ГГУ : сетевой электронный научный журнал. - 2017. - № 3. - С. [8].
Abstract: Статья посвящена механизмам манипулятивного воздействия на получателя рекламных текстов и слоганов, которое основано на использовании синтаксических приемов. The article is devoted to mechanisms of manipulative influence in advertising texts and slogans. Based on the use of syntax linguistic methods of influencing the recipient of the message.
URI: http://elib.gsu.by/jspui/handle/123456789/13619
Appears in Collections:Статьи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.