Title: | Innovative Experiences in the Education System: Creative Practices and Teaching Technologies in Digital Education Spaces |
Other Titles: | Инновационный опыт в системе образования: творческие практики и технологии обучения в цифровых образовательных пространствах |
Authors: | Zhang Na Beizerov, V.A. Чжан На Бейзеров, В.А. |
Keywords: | education system digital education spaces creative practices teaching technologies система образования цифровые образовательные пространства творческие практики технологии обучения |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Гуманитарный университет |
Citation: | Zhang Na. Innovative Experiences in the Education System: Creative Practices and Teaching Technologies in Digital Education Spaces / Zhang Na, V.A. Beizerov // Вызовы цифровизации: новая социальность, новые культуры, новое образование : сборник материалов и докладов XXVII Международной научно-практической конференции (Екатеринбург, 10–11 апреля 2025 года) / редкол.: Л. А. Закс и др. – Екатеринбург : Гуманитарный университет, 2025. – С. 521-526. |
Abstract: | This paper summarizes and analyzes innovative experiences in the education system, with a particular focus on creative practices and teaching technologies within digital education spaces. By examining various case studies and drawing from existing research, this paper aims to highlight the transformative potential of digital education and its impact on teaching and learning. = В данной статье обобщается и анализируется инновационный опыт в системе образования, с особым акцентом на творческие практики и технологии обучения в цифровых образовательных пространствах. Рассматривая различные тематические исследования и опираясь на существующие исследования, автор акцентирует внимание на преобразующем потенциале цифрового образования и его влиянии на преподавание и обучение. |
URI: | https://elib.gsu.by/handle123456789/80632 |
Appears in Collections: | Статьи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zhang_Na_Innovative.pdf | 253.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.