Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСериков, Г.В.-
dc.date.accessioned2021-10-27T06:09:34Z-
dc.date.available2021-10-27T06:09:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСерыкаў, Р.У. Граматычныя інтэрферэнцыі пры вывучэнні польскай мовы / Р.У. Серыкаў // Известия Гомельского государственного университета имени Ф Скорины. Сер.: Гуманитарные науки. - 2021. - № 4 (127). - С. 147-151.ru
dc.identifier.urihttp://elib.gsu.by/jspui/handle/123456789/29024-
dc.description.abstractВывучэнне польскай мовы на падставе першаснага ўсходнеславянскага моўнага вопыту спараджае памылковае ўжыванне пэўных катэгорый і форм, што звязана з накладаннем (інтэрферэнцыяй) семантычна або структурна тоесных лексічных адзінак, а таксама з прычын міжмоўнай аманіміі. Асноўная ўвага прысвячаецца найбольш распаўсюджаным разыходжанням у выбары канчаткаў склонавых форм адзіночнага і множнага ліку, прыводзяцца прыклады тыповых памылак і ўказаваюцца шляхі іх узнікнення. Абгрунтоўваецца дыдактычная неабходнасць гістарычнага экскурсу ў развіццё тоесных катэгорый і форм у роднасных усходне- і заходнеславянскай мовах: беларускай, рускай і польскай. Падкрэсліваецца важнасць прымянення мнеманічных прыёмаў і візуальнага ўспрыняцця матэрыялу. The study of the Polish language on the basis of the primary East Slavic language experience gives rise to the erroneous use of certain categories and forms, which is associated with the imposition (interference) of semantically or structurally identical lexical units, as well as the causes of interlingual homonymy. The main attention is paid to the most common discrepancies in the choice of endings of declension singular and plural forms, examples of typical errors are given and ways to avoid them are indicated. The didactic necessity of the historical excursion in the development of identical categories and forms in the related East and West Slavic languages: Belarusian, Russian and Polish is substantiated. The importance of applying mnemonic techniques and visual perception of the material is emphasized.ru
dc.language.isoБелорусскийru
dc.publisherГомельский государственный университет имени Ф.Скориныru
dc.subjectграматычныя катэгорыіru
dc.subjectдыстрыбуцыяru
dc.subjectканчаткіru
dc.subjectпольская моваru
dc.subjectінтэрферэнцыяru
dc.subjectсклонавыя формыru
dc.subjectкатэгорыя родуru
dc.subjectсклонru
dc.subjectсемантычныя пераафармленніru
dc.subjectпамылкіru
dc.subjectнавучэнцыru
dc.subjectадзіночны лікru
dc.subjectмножны лікru
dc.subjectгістарычныя асновыru
dc.subjectрэцыпіентru
dc.subjectgrammatical categoriesru
dc.subjectdistributionru
dc.subjectendingsru
dc.subjectPolishru
dc.subjectinterferenceru
dc.subjectdeclensional formsru
dc.subjectgenus categoryru
dc.subjectdeclensionru
dc.subjectsemantic rearrangementsru
dc.subjecterrorsru
dc.subjectlearnersru
dc.subjectsingularru
dc.subjectpluralru
dc.subjecthistorical foundationsru
dc.subjectrecipientru
dc.titleГраматычныя інтэрферэнцыі пры вывучэнні польскай мовыru
dc.typeArticleru
dc.identifier.udk091.3:811.162.1’366-
dc.rootИзвестия Гомельского государственного университета имени Ф. Скориныru
dc.placeOfPublicationГомельru
dc.seriesГуманитарные наукиru
dc.number№ 4 (127)ru
Appears in Collections:Известия ГГУ им. Франциска Скорины. Гуманитарные науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Серыкаў_Граматычныя.pdf295.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.