Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Желонкина, Т.П. | - |
| dc.contributor.author | Лукашевич, С.А. | - |
| dc.contributor.author | Шершнёв, Е.Б. | - |
| dc.date.accessioned | 2022-04-15T09:51:39Z | - |
| dc.date.available | 2022-04-15T09:51:39Z | - |
| dc.date.issued | 2013 | - |
| dc.identifier.citation | Желонкина, Т.П. Значение уроков физики для формирования целостного миропонимания / Т.П. Желонкина, С.А. Лукашевич, Е.Б. Шершнёв // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – 2013. – Т. 2, № 4. – С. 111-113. | ru |
| dc.identifier.uri | http://elib.gsu.by/jspui/handle/123456789/37550 | - |
| dc.description.abstract | В статье рассмотрена роль физики, как науки и как учебного предмета, в формировании целостного миропонимания естественно-научной картины мира посредством уроков физики. In article the physics role, as sciences and as subject, in formation of complete outlook of a naturalscience picture of the world by means of physics lessons is considered. | ru |
| dc.language.iso | Русский | ru |
| dc.publisher | Кировоградский государственный педагогический университет им. В. Винниченко | ru |
| dc.title | Значение уроков физики для формирования целостного миропонимания | ru |
| dc.type | Article | ru |
| dc.root | Наукові записки | ru |
| dc.placeOfPublication | Кировоград | ru |
| dc.series | Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти | ru |
| dc.number | № 4 | ru |
| dc.volume | 2 | ru |
| Appears in Collections: | Статьи | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Желонкина_Значение_уроков.pdf | 428.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.