Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Томаш, М.С. | - |
| dc.contributor.author | Tomash, M.S. | - |
| dc.date.accessioned | 2022-10-07T09:59:45Z | - |
| dc.date.available | 2022-10-07T09:59:45Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Томаш, М.С. Оценка эффективности использования современных образовательных технологий на уроках географии = Assessing the effectiveness of the use of modern educational technologies in geography lessons / М.С. Томаш // Географічна наука та освіта: перспективи й інновації : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., Переяслав, 20-21 трав. 2021 р. – Переяслав, 2021. - 164-168. | ru |
| dc.identifier.uri | http://elib.gsu.by/jspui/handle/123456789/45108 | - |
| dc.description.abstract | В статье рассматриваются современные образовательные технологии, анализируется эффективность их применения в процессе обучения географии в общеобразовательной школе. = The article considers modern educational technologies, analyzes the effectiveness of their use in the process of teaching geography in a general education school. | ru |
| dc.language.iso | Русский | ru |
| dc.subject | география | ru |
| dc.subject | мультимедиа | ru |
| dc.subject | компьютерные технологии | ru |
| dc.subject | geography | ru |
| dc.subject | multimedia | ru |
| dc.subject | computer technologies | ru |
| dc.title | Оценка эффективности использования современных образовательных технологий на уроках географии | ru |
| dc.title.alternative | Assessing the effectiveness of the use of modern educational technologies in geography lessons | ru |
| dc.type | Article | ru |
| dc.root | Географічна наука та освіта: перспективи й інновації : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., Переяслав, 20-21 трав. 2021 р. | ru |
| Appears in Collections: | Статьи | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Томаш_Оценка.pdf | 190.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.