Title: Рытарычныя прыёмы ўзмацнення выяўленчай выразнасці ў беларускім парэмійным дыскурсе
Authors: Станкевич, А.А.
Keywords: парэміі
прыказкі
прымаўкі
рытарычны прыём
антытэза
дыятэза
альтэрнатэза
амфітэза
дыз’юнкцыя
сінайкеёзіс
антыфразіс
антыметабала
выяўленчая выразнасць
paremia
proverbs
sayings
rhetorical device
antithesis
diathesis
alternates
amfiteza
disjunction
sinenesis
antiphrasis and antimetabolic
visual expressiveness
Issue Date: 2019
Publisher: Гомельский государственный университет имени Ф. Скорины
Citation: Станкевіч, А.А. Рытарычныя прыёмы ўзмацнення выяўленчай выразнасці ў беларускім парэмійным дыскурсе / А.А. Станкевіч // Известия Гомельского государственного университета имени Ф. Скорины. Сер.: Гуманитарные науки. - 2019. - № 4 (115). - С. 118-123.
Abstract: На матэрыяле беларускіх народных прыказак і прымавак разглядаецца выкарыстанне рытарычных прыёмаў узмацнення выяўленчай выразнасці, вобразнасці і афарыстычнасці парэмійнага дыскурсу. У лік рытарычных прыёмаў павышэння экспрэсіўнага патэнцыялу правербіяльных выразаў у артыкуле ўключаюцца антытэза, дыятэза, альтэрнатэза, амфітэза, дыз’юнкцыя, сінайкеёзіс, антыфразіс і антыметабала, пры гэтым апісваюцца іх структурная характарыстыка і стылістычныя функцыі.On the material of Belarusian folk Proverbs and sayings the use of rhetorical techniques to improve the visual expressiveness, imagery and aphorism of paremic discourse is discussed. To the numbers of rhetor-ical devices enhancing the expressive potential of proverbial sayings such elements mentioned in the article as antithesis, diathesis, alternateza, amfiteza, disjunction, sinaykeozis, antyfrazis antymetabala are included. Their structural characteristics and stylistic features are described.
URI: http://elib.gsu.by/handle/123456789/7330
ISSN: 1609-9672
Appears in Collections:Известия ГГУ им. Франциска Скорины. Гуманитарные науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23 Станкевіч (118-123).pdf345.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.