Название: Насуперак праўдзе і дзяржаўным інтарэсам (аб інтэрпрэтацыі гісторыі беларускай дзяржаўнасці 1917–1920 гг. у адным дапаможніку для сярэдняй школы)
Авторы: Лазько, Г.Г.
Ключевые слова: грамадзянскае выхаванне
канцэпцыя і выхаваўчы стандарт прадмета “Сусветная гісторыя. Гісторыя Беларусі”
гісторыя Беларусі 1917–1920 гг.
праблема дзяржаўнасці
вучэбная праграма для сярэдняй школы
вучэбныя дапаможнікі Я.К. Новіка
ідэалагічная заангажаванасць
дыскрэдытацыя гістарычнага выхавання
шкодніцтва дзяржаўным інтарэсам
civil education
conception and educational standard of the subject “World History. History of Belarus”
history of Belarus in 1917–1920
problem of statehood
curriculum for secondary school
books by E.K. Novik
ideological engagement
discredit of historical education
wrecking state interests
Дата публикации: 2013
Издательство: Гомельский государственный университет имени Ф.Скорины
Библиографическое описание: Лазько, Р.Р. Насуперак праўдзе і дзяржаўным інтарэсам (аб інтэрпрэтацыі гісторыі беларускай дзяржаўнасці 1917–1920 гг. у адным дапаможніку для сярэдняй школы) / Р.Р. Лазько // Известия Гомельского государственного университета имени Ф. Скорины. - 2013. - № 4 (79). - С. 66-71.
Краткий осмотр (реферат): У артыкуле прааналізаваны агляд гісторыі беларускай дзяржаўнасці ў 1917–1920 гг., які выкладзены ў дапаможніку для сярэдняй школы аўтарства Я.К. Новіка, і абгрунтавана сцвярджэнне аб тым, што гэты агляд уяўляе сабой грубае ідэалагічнае скажэнне гістарычнага працэса, пазбаўляючы выданне характару вучэбнай кнігі. У выніку “дапаможнік” Я.К. Новіка разыходзіцца з пазнаваўчымі і выхаваўчымі задачамі, пастаўленымі ў дзяржаўных дакументах. The article investigates the history of Belarusian statehood in 1917–1920 given in the book for a secondary school by E.K. Novik. The article proves that the information provided in the book is a gross ideological distortion of the historical process, which deprives the publication of the nature of an educational book. As a result, the “publication” by E.K. Novik diverges from cognitive and educational objectives set in the state documents.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.gsu.by/handle/123456789/8344
ISSN: 1609-9672
Располагается в коллекциях:Известия ГГУ им. Франциска Скорины. Гуманитарные науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lazko_Against.pdf292.03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.