Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лазько, Г.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-18T10:57:14Z | - |
dc.date.available | 2020-02-18T10:57:14Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Лазько, Р.Р. Насуперак праўдзе і дзяржаўным інтарэсам (аб інтэрпрэтацыі гісторыі беларускай дзяржаўнасці 1917–1920 гг. у адным дапаможніку для сярэдняй школы) / Р.Р. Лазько // Известия Гомельского государственного университета имени Ф. Скорины. - 2013. - № 4 (79). - С. 66-71. | ru |
dc.identifier.issn | 1609-9672 | - |
dc.identifier.uri | http://elib.gsu.by/handle/123456789/8344 | - |
dc.description.abstract | У артыкуле прааналізаваны агляд гісторыі беларускай дзяржаўнасці ў 1917–1920 гг., які выкладзены ў дапаможніку для сярэдняй школы аўтарства Я.К. Новіка, і абгрунтавана сцвярджэнне аб тым, што гэты агляд уяўляе сабой грубае ідэалагічнае скажэнне гістарычнага працэса, пазбаўляючы выданне характару вучэбнай кнігі. У выніку “дапаможнік” Я.К. Новіка разыходзіцца з пазнаваўчымі і выхаваўчымі задачамі, пастаўленымі ў дзяржаўных дакументах. The article investigates the history of Belarusian statehood in 1917–1920 given in the book for a secondary school by E.K. Novik. The article proves that the information provided in the book is a gross ideological distortion of the historical process, which deprives the publication of the nature of an educational book. As a result, the “publication” by E.K. Novik diverges from cognitive and educational objectives set in the state documents. | ru |
dc.language.iso | Белорусский | ru |
dc.publisher | Гомельский государственный университет имени Ф.Скорины | ru |
dc.subject | грамадзянскае выхаванне | ru |
dc.subject | канцэпцыя і выхаваўчы стандарт прадмета “Сусветная гісторыя. Гісторыя Беларусі” | ru |
dc.subject | гісторыя Беларусі 1917–1920 гг. | ru |
dc.subject | праблема дзяржаўнасці | ru |
dc.subject | вучэбная праграма для сярэдняй школы | ru |
dc.subject | вучэбныя дапаможнікі Я.К. Новіка | ru |
dc.subject | ідэалагічная заангажаванасць | ru |
dc.subject | дыскрэдытацыя гістарычнага выхавання | ru |
dc.subject | шкодніцтва дзяржаўным інтарэсам | ru |
dc.subject | civil education | ru |
dc.subject | conception and educational standard of the subject “World History. History of Belarus” | ru |
dc.subject | history of Belarus in 1917–1920 | ru |
dc.subject | problem of statehood | ru |
dc.subject | curriculum for secondary school | ru |
dc.subject | books by E.K. Novik | ru |
dc.subject | ideological engagement | ru |
dc.subject | discredit of historical education | ru |
dc.subject | wrecking state interests | ru |
dc.title | Насуперак праўдзе і дзяржаўным інтарэсам (аб інтэрпрэтацыі гісторыі беларускай дзяржаўнасці 1917–1920 гг. у адным дапаможніку для сярэдняй школы) | ru |
dc.type | Article | ru |
dc.identifier.udk | 94(476)“1917–1920”:[37.091.64:94] | - |
dc.root | Известия Гомельского государственного университета имени Ф. Скорины | ru |
dc.placeOfPublication | Гомель | ru |
dc.series | Гуманитарные науки | ru |
dc.number | № 4 (79) | ru |
Appears in Collections: | Известия ГГУ им. Франциска Скорины. Гуманитарные науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lazko_Against.pdf | 292.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.