| Title: | Прозвішчы Веткаўскага раёна адапелятыўнага паходжання | 
| Other Titles: | The article gives the semantic analysis of the surnames of Vetka region citizens | 
| Authors: | Бобрик, В.А. | 
| Keywords: | прозвішча семантыка адапелятыўнае прозвішча адыменнае прозвішча адтапанімічнае поле словаўтварэнне лексіка-семантычная група surname appellative surname semantics name surname toponymic field world-formation lexico-semantic group  | 
| Issue Date: | 2012 | 
| Publisher: | ГГУ имени Ф. Скорины | 
| Citation: | Бобрык, У.А. Прозвішчы Веткаўскага раёна адапелятыўнага паходжання / У. А. Бобрык // Известия Гомельского государственного университета имени Ф. Скорины. Сер.: Гуманитарные науки. - 2012. - №1 (70). - С. 111-118. | 
| Abstract: | У артыкуле даецца семантычны аналіз прозвішчаў жыхароў Веткаўскага раёна. Вылучана 13 лексіка-семантычных груп слоў, што сталі асновай для ўтварэння прозвішчаў. У выніку аўтар даследавання прыйшоў да высновы, што найбольш ужывальнымі з’яўляюцца прозвішчы, утвораныя ад назваў прафесій, роду заняткаў, фізічных і разумовых характарыстык чалавека. Меншую частку складаюць прозвішчы, утвораныя ад прадуктаў харчавання, геаграфічных назваў. The article gives the semantic analysis of the surnames of Vetka region citizens. Thirteen lexico-semantic word groups that have become the basis for surname formation are singled out here. As a result the re-searcher has come to the conclusion that the most common surnames are the ones formed of trades, occupations, physical and mental characteristics of a person. The smaller part includes the surnames formed of food products and geographical names. | 
| URI: | http://elib.gsu.by/handle/123456789/8438 | 
| ISSN: | 1609-9672 | 
| Appears in Collections: | Известия ГГУ им. Франциска Скорины. Гуманитарные науки Статьи  | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Bobryk.pdf | 344.62 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.