Title: Значение уроков физики для формирования целостного миропонимания
Authors: Желонкина, Т.П.
Лукашевич, С.А.
Шершнёв, Е.Б.
Issue Date: 2013
Publisher: Кировоградский государственный педагогический университет им. В. Винниченко
Citation: Желонкина, Т.П. Значение уроков физики для формирования целостного миропонимания / Т.П. Желонкина, С.А. Лукашевич, Е.Б. Шершнёв // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – 2013. – Т. 2, № 4. – С. 111-113.
Abstract: В статье рассмотрена роль физики, как науки и как учебного предмета, в формировании целостного миропонимания естественно-научной картины мира посредством уроков физики. In article the physics role, as sciences and as subject, in formation of complete outlook of a naturalscience picture of the world by means of physics lessons is considered.
URI: http://elib.gsu.by/jspui/handle/123456789/37550
Appears in Collections:Статьи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Желонкина_Значение_уроков.pdf428.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.