Title: Отношение и психологическая готовность слушателей ИПК и П к использованию элементов дистанционного обучения
Other Titles: Retraining courses students’ attitude and their psychological readiness towards using distance learning elements
Authors: Гапанович-Кайдалова, Е.В.
Gapanovich-Kaidalova, E.V.
Keywords: дистанционное обучение
эпидемиологическая ситуация
переподготовка кадров
отношение к дистанционному обучению
готовность к дистанционному обучению
distance learning
epidemiological situation
staff retraining
attitude to distance learning
readiness for distance learning
Issue Date: 2020
Citation: Гапанович-Кайдалова, Е. Отношение и психологическая готовность слушателей ИПК и П к использованию элементов дистанционного обучения = Retraining courses students’ attitude and their psychological readiness towards using distance learning elements / Е. Гапанович-Кайдалова // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол.ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк]. - Київ-Львів-Бережани-Гомель, 2020. - Вип. 7. - С. 153-158.
Abstract: В статье приведены результаты эмпирического исследования отношения и готовности слушателей ИПК и П к использованию дистанционного обучения. Проанализированы преимущества и недостатки дистанционного обучения, выделены его основные особенности. Обозначены проблемы, связанные с его внедрением в практику работы учреждений образования. = The empirical study results of retraining courses students’ and their psychological readiness towards using distance learning are considered in the article. The advantages and disadvantages and the main features of distance learning were analyzed. The problems associated with its implementation in the practice of educational institutions are identified.
URI: http://elib.gsu.by/jspui/handle/123456789/46417
ISSN: 2663-9718
Appears in Collections:Статьи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гапанович-Кайдалова_Отношение.pdf831.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.