Title: | Отношение и психологическая готовность слушателей ИПК и П к использованию элементов дистанционного обучения |
Other Titles: | Retraining courses students’ attitude and their psychological readiness towards using distance learning elements |
Authors: | Гапанович-Кайдалова, Е.В. Gapanovich-Kaidalova, E.V. |
Keywords: | дистанционное обучение эпидемиологическая ситуация переподготовка кадров отношение к дистанционному обучению готовность к дистанционному обучению distance learning epidemiological situation staff retraining attitude to distance learning readiness for distance learning |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | Гапанович-Кайдалова, Е. Отношение и психологическая готовность слушателей ИПК и П к использованию элементов дистанционного обучения = Retraining courses students’ attitude and their psychological readiness towards using distance learning elements / Е. Гапанович-Кайдалова // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол.ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк]. - Київ-Львів-Бережани-Гомель, 2020. - Вип. 7. - С. 153-158. |
Abstract: | В статье приведены результаты эмпирического исследования отношения и готовности слушателей ИПК и П к использованию дистанционного обучения. Проанализированы преимущества и недостатки дистанционного обучения, выделены его основные особенности. Обозначены проблемы, связанные с его внедрением в практику работы учреждений образования. = The empirical study results of retraining courses students’ and their psychological readiness towards using distance learning are considered in the article. The advantages and disadvantages and the main features of distance learning were analyzed. The problems associated with its implementation in the practice of educational institutions are identified. |
URI: | http://elib.gsu.by/jspui/handle/123456789/46417 |
ISSN: | 2663-9718 |
Appears in Collections: | Статьи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гапанович-Кайдалова_Отношение.pdf | 831.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.