Title: Учет разноуровневой подготовки студентов при обучении иностранному языку в вузе
Other Titles: Тhe account of multilevel training of students when learning a foreign language in high school
Authors: Дударь, Е.В.
Dudar, E.V.
Keywords: разноуровневые/смешанные группы
дифференцированные задания
взаимодействие
групповая деятельность
multilevel/mixed groups
differentiated tasks
interaction
group activities
Issue Date: 2017
Publisher: Гжельский государственный университет
Citation: Дударь, Е.В. Учет разноуровневой подготовки студентов при обучении иностранному языку в вузе / В.Е. Дударь // Вестник ГГУ : сетевой электронный научный журнал. - 2017. - № 2. – С. [1-6].
Abstract: Статья посвящена проблеме преподавания иностранного языка в вузе в условиях разноуровневой подготовки студентов по предмету. Рассматриваются факторы, обусловливающие различия в уровне владения языком студентами в смешанных академических группах, и выявляются трудности, с которыми сталкивается преподаватель при подготовке и проведении занятий в таких группах. Предлагаются пути преодоления трудностей и способы достижения максимальной эффективности учебного процесса. Тhe article is devoted to the problem of teaching a foreign language in high school in the conditions of multilevel training of students on the subject. Examines the factors causing the differences in the level of proficiency of students in mixed academic groups, and identifies the difficulties faced by the teacher in preparing and conducting classes in such groups. Suggests ways of overcoming difficulties and ways to maximize the efficiency of the educational process.
URI: https://elib.gsu.by/handle123456789/68616
Appears in Collections:Статьи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дударь_Учет.pdf408.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.