Title: | Комплекс задач для обучения иноязычной научной публичной речи в магистратуре |
Authors: | Сенина, Т.А. |
Keywords: | ИНПР информационно-прогнозирующие коммуникативно-планирующие коммуникативно-процессуальные коммуникативно-рефлексивные задачи уровни взаимодействия English academic public speaking (EAPS) info-prognostic communicative-planning communicative-procedural communicative-reflexive tasks levels of interaction |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | ГГУ имени Ф. Скорины |
Citation: | Сенина, Т.А. Комплекс задач для обучения иноязычной научной публичной речи в магистратуре / Т.А. Сенина // Известия Гомельского государственного университета имени Ф. Скорины. Сер: Гуманитарные науки. - 2012.- №1 (70). - С. 47-54. |
Abstract: | Статья описывает комплекс задач для обучения иноязычной научной публичной речи (ИНПР), разработанных с учетом коммуникативно-когнитивного подхода обучения иностранным языкам, типологии и особенностями ИНПР, а также психолингвистическими уровнями взаимодействия оратора и аудитории The article describes a range of tasks for teaching English academic public speaking (EAPS). These tasks were developed with the help of a communicative-cognitive approach, a thorough analysis of academic public speaking, and the featured levels of an orator-audience interaction. |
URI: | http://elib.gsu.by/handle/123456789/8390 |
ISSN: | 1609-9672 |
Appears in Collections: | Известия ГГУ им. Франциска Скорины. Гуманитарные науки Статьи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Senina.pdf | 416.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.